Δευτέρα, 01 Φεβρουαρίου 2010 19:37

ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΒΟΥΛΑΣ

H Βούλα και ο κόσμος της
02/2010

ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
‘Ο μεγάλος ασθενής’

Τον τελευταίο καιρό και προφανώς λόγω των επικείμενων δημοτικών εκλογών, έχει ξεκινήσει μια μεγάλη συζήτηση στην πόλη μας γύρω από το υφιστάμενο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Βούλας (ΓΠΣ). Οι απόψεις είναι δύο: Η μία αναγνωρίζει  έλλειμμα και προτείνει την επικαιροποίηση / αναθεώρησή του και η άλλη υποστηρίζει ότι το ΓΠΣ είναι πλήρες και η οποιαδήποτε αλλαγή του εξυπηρετεί ύποπτα συμφέροντα και όχι την πόλη. Στα πλαίσια της αντιπαράθεσης αυτής, είδαμε ακούσαμε και διαβάσαμε δημόσιες τοποθετήσεις στο Δημοτ.  Συμβούλιο της πόλης μας, καθώς και αρθρογραφία σε τοπικές εφημερίδες διαφόρων παραγόντων και φορέων (εξωραϊστικών, επαγγελματιών κλπ.).
Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009 21:10

Στον δρόμο 20 χρόνια μετά

www.ethnos.gr

19/06/2009

Στον δρόμο 20 χρόνια μετά
Υστερα από είκοσι χρόνια δουλειάς στην Ολυμπιακή, η επόμενη μέρα θα βρει τους εργαζομένους είτε με το χαρτί της απόλυσης στο χέρι είτε ετοιμάζοντας τα χαρτιά της συνταξιοδότησής τους.

Εργαζόμενοι της Ολυμπιακής τις τελευταίες δύο δεκαετίες οι Κώστας Αρδαβάνης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος και Ζήκος Τσάβαλος μιλούν στο «Εθνος» για το πώς προβλέπεται το μέλλον τους μετά το κλείσιμο της εταιρείας και την πώλησή της σε ιδιώτη.

Αντιδρούν έντονα στο σχέδιο που εξήγγειλε το υπουργείο Μεταφορών και διεκδικούν τη δυνατότητα να συνεχίζουν να εργάζονται σε μια βιώσιμη Ολυμπιακή. Ηδη, ξεκίνησαν τις κινητοποιήσεις και θα συνεχίσουν... για το μέλλον των παιδιών τους -όντας και οι τρεις οικογενειάρχες- τη διατήρηση της επαγγελματικής τους υπόστασης, αλλά και για να αποτρέψουν τον κατακερματισμό και τον μηδενισμό της εταιρείας μέσα στην οποία ανδρώθηκαν.

Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2009 21:10

Το θρυλικό Jumbo έγινε σαράντα ετών

www.kathimerini.gr

12/2/2009

Το θρυλικό Jumbo έγινε σαράντα ετών
Της Αλεξανδρας Kασσιμη

«Ερωτευμένοι με το Jumbo» δηλώνουν όσοι πιλότοι είχαν την τύχη να πετάξουν ένα από τα πιο διαχρονικά αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων. «Εμπειρία μοναδική, ένα αεροσκάφος με τις ωραιότερες επιδόσεις που συνάντησα ποτέ εν πτήσει» δηλώνει στην «Κ» σχεδόν συγκινημένος πρώην πιλότος της Ολυμπιακής. «Η σχέση με το Boeing 747 είναι σχεδόν ερωτική.

www.enet.gr

16/08/2005

Γιατί οι πιλότοι του Μπόινγκ δεν αντέδρασαν
Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

Το πρώτο πιο φοβερό πράγμα που μπορεί να συμβεί σε ένα αεροσκάφος είναι πυρκαγιά με φωτιά ή καπνό και το δεύτερο η ανεξέλεγκτη αποσυμπίεση. Και στις δύο περιπτώσεις δημιουργούνται καταστάσεις γενικευμένου πανικού, που απαιτούν γρήγορες κινήσεις από τους πιλότους, εφόσον εκείνοι διατηρούν τις αισθήσεις τους. Παρά ταύτα, τα σενάρια που προσπαθούν να εξηγήσουν τι τελικώς συνέβη στο Μπόινγκ 737 της κυπριακής «Ηλιος» αφήνουν μεγάλα κενά και αναπάντητα ερωτήματα...
Ενα «σενάριο» που καλύπτει στο μεγαλύτερο βαθμό τα κενά διαμορφώνει και μας περιγράφει ο πιλότος της Ολυμπιακής Γρηγόρης Κωνσταντέλλος: «Το πρόβλημα ξεκινά 15 λεπτά μετά την απογείωση από Λάρνακα, όταν το αεροσκάφος βρίσκεται στα 14.000 πόδια. Εκεί, σύμφωνα με ενημέρωση που έχουμε από την ένωση των Κυπρίων πιλότων, ο πιλότος δήλωσε πρόβλημα στο σύστημα συμπίεσης και ζήτησε να μην ανεβεί ψηλότερα. Τρία λεπτά αργότερα όμως δηλώνει ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και συνεχίζει να ανεβαίνει. Μάλλον όμως το πρόβλημα δεν είχε λυθεί...» λέει ο κ. Κωνσταντέλλος.
Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2009 19:37

ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΜΕΧΡΙ "ΤΟ ΝΗΜΑ"

  

Nέα των ΝοτιοΑνατολικών Προαστίων
2009/07



ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010


ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΜΕΧΡΙ "ΤΟ ΝΗΜΑ" ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΓΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΛΟΣ

Ακυρώνει κακοπροαίρετες φήμες που τον ήθελαν να μη συνεχίζει

Σε ζεστό και ενθουσιώδες κλίμα πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 18 Ιουνίου στην πόλη μας, η πρώτη συνάντηση του υποψηφίου Δημάρχου Βούλας, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, με τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους, και τα στελέχη της κίνησης/παράταξής του.

Στόχος της συνάντησης ήταν, εκτός από τη γνωριμία των στελεχών μεταξύ τους, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων δημοσκόπησης που διεξήχθη τον Μάιο στη Βούλα, καθώς και ο συντονισμός των ενεργειών της κίνησης/παράταξης για τους αμέσως επόμενους μήνες.

Ο επικεφαλής σύστησε προσωπικά όλους τους παρευρισκόμενους, ανθρώπους από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό χώρο της Βούλας, παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης η οποία έγινε αφ' ενός για να καταγραφούν τα προβλήματα της πόλης, και αφ' ετέρου να μετρηθούν οι δυναμικές και προοπτικές των υποψηφίων δημάρχων.

Σε ότι αφορά την κίνηση του κ. Κωνσταντε'λλου, η δημοσκόπηση ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική αφού παρά το γεγονός ότι έπεται χρονικά στην προεκλογική μάχη, δείχνει σημαντική δυναμική σε ότι αφορά τις προτιμήσεις των πολιτών της Βούλας και προβλέπεται ξεκάθαρα ότι θα πρωταγωνιστήσει στις δημοτικές εκλογές του 2010.

Στη συζήτηση που ακολούθησε, ο κ. Κωνσταντέλλος ζήτησε απ' όλους εγρήγορση και σκληρή δουλειά και παράλληλα τόνισε ότι παρά τις θετικές προοπτικές της δημοσκόπησης για την παράταξη, δεν πρέπει να αναπαυτεί κανένας μέχρι την ημέρα των δημοτικών εκλογών. Το πρώτο ζητούμενο, όπως είπε, είναι να γνωριστεί ο ίδιος αλλά και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με το σύνολο των δημοτών της Βούλας προκειμένου να τους δοθεί η ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να διαμορφώσουν όλοι μαζί το πρόγραμμα της παράταξης.

Τέλος, ο κ. Κωνσταντέλλος δεσμεύτηκε κατηγορηματικά ενώπιον όλων ότι θα «φτάσει μέχρι το νήμα» στην κούρσα των δημοτικών εκλογών, παρά το γεγονός ότι έχει διασπαρθεί κακοπροαίρετη φημολογία περί του αντιθέτου.

Μετά την ομιλία του υποψηφίου Δημάρχου ακολούθησε συζήτηση για τα θέματα που απασχολούν την πόλη, και οι παρευρισκόμενοι αντάλλαξαν απόψεις καταθέτοντας στο ακροατήριο πολλές νέες ιδέες για την επίλυσή τους. Η βραδιά έκλεισε σε χαλαρό κλίμα με κρασί μεζέ και πολύ κουβέντα.

 

Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2009 19:37

Ποδηλατοδρομία για το Σαρωνικό

 

Nέα των ΝοτιοΑνατολικών Προαστίων
2009/07

Την Κυριακή 21η Ιουνίου 2009 πραγματοποιήθηκε κατά μήκος του παραλιακού μετώπου του Σαρωνικού ποδηλατοδρομία, που διοργάνωσαν 12 παραλιακοί Δήμοι, μεταξύ αυτών και ο Δήμος της Βούλας.

Πραγματοποιήθηκαν 2 διαδρομές με ώρα εκκίνησης την 9η πρωινή και τερματισμό την 12η μεσημβρινή. Η πρώτη από το Φάληρο στην Βάρκιζα, και η δεύτερη από την Αγία Μαρίνα στην Ανάβυσσο.

Ο Δήμος της Βούλας μέσω της Πνευματικής Εστίας οργάνωσε στην αφετηρία του τμήματος της ποδηλατοδρομίας εντός της Βούλας (αφετηρία τραμ) αλλά και στον τοπικό τερματισμό (είσοδος Β'πλαζ) εκδηλώσεις, για την νεολαία με ταχυδακτυλουργούς, ξυλοπόδαρους και μουσική. Στην είσοδο της Β'πλαζ (τοπικός τερματισμός), ο Δήμαρχος τη5 Βούλας κ. Γιώργος Μάντεσης, έκανε σύντομη ομιλία τονίζοντας ότι οι παραλίες είναι κοινωνικό αγαθό, και πρέπει να είναι ελεύθερες και προσβάσιμες από όλους. Επικεφαλής της ποδηλατοδρομίας από την Βούλα έως τον τερματισμό στη Βάρκιζα ετέθη ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Οικονομικών του Δήμου Βούλας κ. Γρηγόρης Κωνσταντέλλος. Οι περίπου 250 ποδηλάτες τερμάτισαν στις 12:15 στην πλαζ της Βάρκιζας, όπου οικείος Δήμος (Βάρη) οργάνωσε εκδηλώσεις παρουσία εκπροσώπων των δημοτικών αρχών των 12 Δήμων που συμμετείχαν στην ποδηλατοδρομία.

Όλοι υποσχέθηκαν ότι αυτή θα είναι η πρώτη από μία σειρά εκδηλώσεων που θα ακολουθήσουν με θέμα <· Ελεύθερες & Καθαρές Παραλίες».

Συγχαρητήρια στην "Βούλα" και τον υπεύθυνο της εκδήλωσης Γρηγόρη Κωνσταντέλλο που για μία φορά ακόμη επέδειξε πως ότι αναλαμβάνει στέφεται από επιτυχία.

 

Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2009 19:37

Ευχαρίστησαν για τη βοήθεια

Βημα της Τοπικής Αυτοδιοικησης
2009/06

Ευχαρίστησαν για τη βοήθεια

Οι πρόσφατες πυρκαγιές στον Υμηττό οι οποίες προξένησαν τεράστια καταστροφή, κινητοποίησαν εκτός από τους πληγέντες δήμους Γλυφάδας και Βούλας και τους όμορους του Ελληνικού, Αργυρούπολης και Βάρης, που συνέδραμαν ποικιλοτρόπως στην προσπάθεια της κατάσβεση της.

Από το Δήμο Αργυρούπολης παρόντες ήταν τόσο ο δήμαρχος Δημ. Ευσταθιάδης όσο και ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης του (και με'λος του ΣΠΑΥ) Γιάννης Κοπίτας, ο οποίος διετέλεσε και Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος.

Από τη Νομαρχία Αθηνών, Τομέα Πολιτικής Προστασίας ο νομαρχιακός σύμβουλος κ. Φούντας.

Όπως και ο δήμαρχος Γλυφάδας, ε'τσι και ο συνάδελφος του της Βούλας Γ. Μάντεσης, ευχαρίστησε όλους όσους βοήθησαν στον αγώνα κατά της πύρινης λαίλαπας και ζήτησε διαρκή και συνεχή εγρήγορση και προσοχή, αφού το καλοκαίρι μόλις μπήκε.

Τις ευχαριστίες τους εξέφρασαν και οι: Ανδρέας Κάσδαγλης, Αγγελος Αποστολάτος, Νανά Κάραγιαν, Δημ. Δαβάκης, Γιάννης Σκουμπούρης, Δ. Κιουκης, Πέτρος Θανό-πουλος, Ηλέκτρα Τσιριγώτη, Γρηγόρης Κων-σταντέλλος και Μ. Μαυραγάνη.

Δήμος Βούλας
Με αφορμή τη συζήτηση για τον κανονισμό ελεγχόμενης στάθμευσης στη Βούλα, ξέσπασε έντονη κόντρα μεταξύ του τ. Δημάρχου Αγγέλου Αποστολάτου και του Αρμόδιου Αντιδημάρχου, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλου στο δημοτικό συμβούλιο. Η αντιπαράθεση δεν περιορίστηκε σε πολιτικό επίπεδο αφού κορυφώθηκε σε προσωπικό επίπεδο δείχνοντας έτσι ότι οι επόμενοι μήνες στη Βούλα θα είναι τουλάχιστον καυτή αφού οι εν λόγω κύριοι είναι δύο βασικοί διεκδικητές της θέσης του Δημάρχου. Ελπίζουμε μόνο να πέσουν οι τόνοι και να κινηθεί οι προεκλογικοί περίοδος σε πολιτισμένα επίπεδα.

Παρασκευή, 01 Ιανουαρίου 2010 00:00

6.000€ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2010
ΝΕΑ ΤΩΝ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


6.000€ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΣΤΑΣΕΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΠΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ.

 

 

 

 

ΕΒΔΟΜΗ
28/02/2009

Γρηγόρης Κωνσταντέλλος  Αντιδήμαρχος Διοίκησης & Οικονομικών

Διαβάζοντας στην εφημερίδα σας (φύλλο της 21ης Μαρτίου 2009) άρθρο του κ. Γιάννη Δημητριάδη με θέμα «Τοπική Δημοκρατία και η περίπτωση της ελεγχόμενης στάθμευσης στη Βούλα» θεώρησα ότι αν μη τι άλλο θα έπρεπε να απαντήσω σε κάποια θέματα που μπορεί να διέλα-θαν της προσοχής του συντάκτη του άρθρου αλλά και σε μια σειρά από αυθαίρετα συμπεράσματα του.

• Η αναφορά του ουντάκτη σε παρένθεση στην επαγγελματική μου ιδιό-τητα-αυτής του πιλότου - προφανώς γίνεται στην προσπάθεια του να τεκμηριώσει ότι πιθανώς να ήμουν ακατάλληλος ή και ανεπαρκής να διεκπεραιώσω την εντολή/αποστολή που πήρα από την Δημοτική Αρχή. Αφ ' ενός το επάγγελμα που ασκώ τα τελευταία 22 χρόνια και για το οποίο είμαι πολύ περήφανος, είναι πολύ ξεχωριστό, άκρως τεχνικό και απαιτεί ειδικές γνώσεις ικανότητες και προσόντα που λίγοι άνθρωποι διαθέτουν, αφετέρου θα τον παρέπεμπα στη ιστοσελίδα του Δήμου να διαβάσει το βιογραφικό μου και να «ανακαλύψει» τις λοιπές σπουδές και δραστηριότητες μου, πριν αναφερθεί ξανά με ιταμό τρόπο στο πρόσωπο μου και κυρίως στην ιδιότητα μου αυτή του αεροπόρου.

• Η αποσπασματική παρακολούθηση των Δημοτικών Συμβουλίων και συνεπώς και του θέματος της ελεγχόμενης στάθμευσης, προφανώς τον οδηγεί στο λανθασμένο συμπέρασμα (δεν θα μπορούσα να σκεφτώ ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει επί σκοπόν), ότι τόσο στην εκπόνηση όσο και στην εφαρμογή του κανονισμού ελεγχόμενης στάθμευσης δεν συμμετείχε ειδικός επιστήμονας και ότι απόδειξη του ανωτέρω ήταν ότι προσωπικά παρουσίασα και υπερασπίστηκα το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι το θέμα απασχόλησε τους εμπλεκόμενους για περίοδο άνω των δεκατεσσάρων μηνών. Στη χρονική αυτή περίοδο, πέραν της βασικής μελέτης και της τεχνικής έκθεσης μετρήσεων που εκπόνησε το μελετητικό γραφείο της συγκοινωνιολόγου κ. Κοντε-λέ, σε συνεργασία με τον συγκοινωνιολόγο που, για πάνω από επτά χρόνια συνεργάζεται ο Δήμος μας κ. Νικολαίδη, εκπονήθηκε και η μελέτης εφαρμογής από τους μηχανικούς του Δήμου διορθώνοντας τα προβλήματα που προέκυψαν στη φάση εφαρμογής (κάδοι απορριμμάτων, ράμπες νέων οικοδομών κτλ.) Το θέμα μέχρι την συζήτηση της τελικής πρότασης του κανονισμού είχε παρουσιαστεί από τον συγκοινωνιολόγο κ. Νικολαίδη στο Δημοτικό Συμβούλιο δύο φορές και οι μελέτες είχαν εγκριθεί με μεγάλη πλειοψηφία σε δύο συνεδριάσεις του Δ.Σ.

Είναι τελείως αβάσιμη η εκτίμηση του συντάκτη του άρθρου ότι δεν ενημερώθηκαν έγκαιρα και επαρκώς οι δημότες. Αναφέρω ενδεικτικά κάποιες από τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής. Στα μέσα Ιανουαρίου ενημερώθηκαν όλοι οι κάτοικοι της περιοχής ελεγχόμενης στάθμευσης για το επικείμενο νέο καθεστώς και την αναγκαιότητα να αποτανθούν στο Δήμο ή στο ΚΕΠ σχετικά με τις κάρτες μονίμου κατοίκου. Αποτέλεσμα ήταν να προσέλθουν στο Δήμο άνω των διακοσίων κατοίκων τους τελευταίους μήνες για να ενημερωθούν (κάποιοι εξ αυτών με αρκετά θετικές προτάσεις ορισμένες από τις οποίες υιοθετήθηκαν). Ο σύλλογος επαγγελματιών ενημερώθηκε και μετείχε με προτάσεις στην εκπόνηση του κανονισμού. Ο σύλλογος εγγράφως συμφώνησε με την ελεγχόμενη στάθμευση και τον κανονισμό της ως κύρια πολιτική επίλυσης του αφόρητου προβλήματος στάθμευσης στην κεντρική πλατεία της πόλης αλλά και με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα λοιπά δεδομένα της. Όποιος πολίτης καθ όλη την διάρκεια προετοιμασίας προσήλθε στο Δημαρχείο για πληροφορίες και στοιχεία τα έλαβε χωρίς καθυστέρηση. Ενας εξ αυτών ήταν και ο συντάκτης του άρθρου κ. Δημητριάδης που ζήτησε και έλαβε όλα τα σχέδια της μελέτης εφαρμογής πριν από περίπου ένα μήνα. Από τις 18 Φεβρουαρίου ο κανονισμός λειτουργίας εγκρίθηκε ομόφωνα (συμπολίτευση και αντιπολίτευση) από την Δημαρχιακή Επιτροπή (δημόσια συνεδρίαση) και ήταν στη διάθεση του κοινού αλλά και στα χέρια όλων των Δημοτικών Συμβούλων άρα και στη διάθεση όλων των Δημοτικών Παρατάξεων από τις 25 Φεβρουαρίου. Το θέμα μπήκε 2 φορές στην ημερήσια διάταξη του Δ.Σ και δεν συζητήθηκε μέσα στον Μάρτιο. Η Δημοτική Αρχή τροποποιώντας τον κανονισμό που ενέκρινε η Δημαρχιακή Επιτροπή σε 2 δευτερεύοντα σημεία, 5 ημέρες πριν την συζήτηση στο Δ.Σ κοινοποίησε τον προτεινόμενο κανονισμό στα τοπικά ΜΜΕ, στους Δημοτικούς Συμβούλους και σε όλες τις επιχειρήσεις και κατοικίες του πεδίου εφαρμογής της ελεγχόμενης στάθμευσης καλώντας τους ενδιαφερόμενους στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με τις προτάσεις τους. Δεν δικαιολογείται λοιπόν να εκφέρονται αβασάνιστα τέτοιες απόψεις.

• Παρά το γεγονός ότι απαντήθηκε πλήρως και επαρκώς κατά την άποψη μου το σύνολο των ερωτημάτων που ετέθησαν, η αποδοχή του αιτήματος για επανεξέταση του μέτρου μετά από τρίμηνο έγινε όχι γιατί η Δημοτική Αρχή φοβάται πιθανές ατέλειες του συστήματος αλλά για να διασκεδάσει φοβίες μελών του Δημοτικού Συμβουλίου που δικαίως μπορεί να υπάρχουν. Η σιγουριά για την μη ύπαρξη προβλημάτων πηγάζει από το ότι κατά την εκπόνηση του κανονισμού μελετήθηκαν σε βάθος οι ελεγχόμενες σταθμεύσεις των Δήμων Αθηναίων, Πατραίων, Λάρισας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Χανίων, έγιναν συναντήσεις με την Διεύθυνση Ελεγχόμενης Στάθμευσης του Δήμου της Αθήνας καθώς και σωρεία επαφών με το Τμήμα Κυκλοφοριακών Εφαρμογών του Πολυτεχνείου (ΕΜΠ). Το ΕΜΠ θεώρησε το σύστημα του Δήμου μας ως υπερπλήρες από πλευράς σχεδιασμού και τεχνολογίας και χαρακτήρισε άριστη την οργάνωση του αφού πέραν των άλλων παρέκαμψε και τις εργολαβικές εταιρίες και σχεδίασε και υλοποίησε το έργο εκ των ενόντων με πολλά ωφελήματα. Παρά τις δυσκολίες αφού το πεδίο ήταν ΙΘΓΓΒ ίποοαπίΐβ για τον Δήμο μας, κυρίως χάρη της επιμονής και υπερπροσπάθειας του προσωπικού το σύστημα είναι έτοιμο να λειτουργήσει και να λειτουργήσει υπέρ του πολίτη με γνώμονα την εξυπηρέτηση του και όχι την οικονομική αφαίμαξη του όπως ατεκμηρίωτα υποστήριξε η Αντιπολίτευση κατά την διάρκεια της συζήτησης.

• Τέλος η άποψη του συντάκτη του άρθρου ότι «ο Δημοτικός Αρχοντας είναι παντογνώστης...» είναι παντελώς λανθασμένη. Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού και όχι του ευκταίου. Η διάνοιξη της Λεωφ. Βασ Παύλου είναι κάτι που πρέπει να γίνει άμεσα. Το άμεσα για το συγκεκριμένο θέμα είναι 1,5 με 2 χρόνια κατ' ελάχιστο με τις διαδικασίες που απαιτούνται. Το κέντρο της πόλης ασφυκτιά και δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Εξάλλου όταν και εφόσον ολοκληρωθεί η διάνοιξη της Λεωφόρου τότε μπορεί να επανεξεταστεί εν όλω ή εν μέρει η ελεγχόμενη στάθμευση. Πριν την συζήτηση του θέματος κανένας φορέας ή σύλλογος (πλην των επαγγελματιών) καμιά Δημοτική Παράταξη ή Δημοτικός Σύμβουλος δεν κατέθεσε πρόταση.

Κατά την διάρκεια συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν έγινε καμία πρόταση από καμία πλευρά για την ουσία της ελεγχόμενης στάθμευσης (πέραν της γνωστής και επίμονης πρότασης αναβολής εκ νέου) ούτε ακόμα και από τον κ. Δημητριάδη που το μόνο που έκανε ήταν μάθημα στο Δημοτικό Συμβούλιο περί τοπικής Δημοκρατίας. Θεωρώ ότι τα μεγάλα θέματα της πόλης όπως το εν λόγω, δεν πρέπει να πέφτουν θύματα της διαμάχης Συμπολίτευσης και Αντιπολίτευσης. Μπορεί η προεκλογική περίοδος να ξεκίνησε νωρίς αλλά δεν έχουμε την πολυτέλεια να θυσιάζουμε σημαντικές δράσεις που σε πολιτικά «νεκρή» περίοδο όλοι μας συμφωνήσαμε να υλοποιήσουμε, στον βωμό της εκλογικής σκοπιμότητας.