Please wait while JT SlideShow is loading images...
Γρ. Κωνσταντέλλος Υπ. Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης Γρ. Κωνσταντέλλος Υπ. Δήμαρχος Βάρης Βούλας ΒουλιαγμένηςΓρ. Κωνσταντέλλος Υπ. Δήμαρχος Βάρης Βούλας ΒουλιαγμένηςΓρ. Κωνσταντέλλος Υπ. Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης12/01/2014 Εκδήλωση στο Divani Apollon Palace12/01/2014 Εκδήλωση στο Divani Apollon Palace12/01/2014 Εκδήλωση στο Divani Apollon Palace12/01/2014 Εκδήλωση στο Divani Apollon Palace12/01/2014 Εκδήλωση στο Divani Apollon Palace12/01/2014 Εκδήλωση στο Divani Apollon Palace
Αυγουστος 2017
Κ Δ T Τ Π Π Σ
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Facebook Twitter Youtube

Newsletter

Ονομα:
Email:

Share/Save/Bookmark

ΒΗΜΑ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης      Μάρτιος 2009

Το "ΒΗΜΑ" της Βούλας

 Σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δ.Σ. Βούλας, παρατηρήθηκε το εξής:
Πρώτα ήλθε το θέμα για ψήφιση, σχετικά με τις προμήθειες της ελεγχόμενης στάθμευσης (Ε.Σ.) και κατόπιν το θέμα "Έγκριση Μελέτης Εφαρμογής ΕλεγχόμενηςΣτάθμευσης" (Ε.Μ.Ε.Ε.Σ.).

Το σωστό θα ήταν να μπαίνανε ανάποδα στη διαδικασία. Τέλος πάντων...

Η διοίκηση, όπως ακούστηκε, είχε προμηθευτεί τα σήματα και οσονούπω θα ξεκίναγε η διαγράμμιση για την Ε.Σ.

   Στο σημείο αυτό, φυσικό ήταν να αντιδράσει άμεσα ο πρώην Δήμαρχος κ. Άγγελος Αποστολάτος, λέγοντας: "Δεν καταλαβαίνω. Κάνετε διαγραμμίσεις και τοποθετήσεις προτού εγκριθεί η μελέτη;"

   Ο Αντιδήμαρχος (και αναπληρωτής δημάρχου) κ. Κωνσταντέλλος απάντησε ότι βρίσκονται ακόμη στο 8ο θέμα της Η.Δ. Όταν φτάσουν στο 9ο, θα υπάρξει απάντηση σ' αυτό που ρώτησε ο π. Δήμαρχος Βούλας.

   Απ' ότι φάνηκε, ο κ. Αποστολάτος δεν έμεινε ικανοποιημένος από τη θέση του κ. αντιδημάρχου και είπε: "Διαφωνώ μ' αυτή τη συμπεριφορά και ο συνδυασμός μας αποχωρεί".

    Απ' την πλευρά της, η κ. Τσιριγώτη κατήγγειλε ότι, α-ναζήτσε την εισήγηση για την τροποποίηση μέχρι αργά το μεσημέρι εκείνης της ημέρας, όμως, χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

   Και όπως είπε χαρακτηριστικά, γι" αυτό και δεν μπορεί να δώσει θετική ψήφο.

   Μετά απ' όλα αυτά, σύσσωμη η παράταξη του κ. Αποστολάτου απεχώρησε από την αίθουσα με έντονες διαμαρτυρίες των στελεχών της.

   Τελικά, το θέμα "πέρασε" κατά πλειοψηφία και μόνο με τις ψήφους των παρόντων συμβούλων της συμπολίτευσης.

   Οι κύριοι Πέτρος θανόπουλος και Γιάννης Σκου-μπουρης που αποτελούν την ελάσσονα μειοψηφία, τήρησαν ουδέτερη στάση, ψηφίζοντας "λευκό".

    Πάντως, ο κ. Κωνσταντέλλος παραδέχθηκε το λάθος τους, αναλαμβάνοντας και την ευθύνη γι' αυτό λέγοντας: "Είναι δική μου η ευθύνη γι' αυτή την καθυστέρηση. Τα σχέδια στάλθηκαν για να φωτοτυπηθούν στις 4 το απόγευμα και γι' αυτό δεντα βρήκατε".

   Σ.Σ.: Μήπως, κάποια στιγμή, έστω και μετά από τόσα χρόνια συνεχούς διοίκησης απ' τους ίδιους ανθρώπους, πρέπει να σταματήσουν τέτοιου είδους δουλειές; Γιατί και δικαιολογημένα, ακούστηκαν έξω από το δημαρχείο σχόλια του τύπου "Δουλειές του ποδαριου"!

Πάλι η Ελεγχόμενη Στάθμευση

   Στο τελευταίο Δ.Σ. Βούλας, το θέμα της Ε.Σ. απασχόλησε επ'αρκετόν το σώμα, απόντος (για μια ακόμα φορά) του δημάρχου Γ. Μά-ντεση και του Γιώργου Στα-μπέλου, στενού του συγγενή και συνεργάτη του στα δημοτικά της πόλης.

   Η όλη συζήτηση διήρκεσε πολύ, και απ' όσο μπορέσαμε να αντιληφθούμε, η υπόθεση αυτή θα μας απασχολήσει κι άλλο, αφού η παράταξη του π. Δημάρχου κ. Αγγέλου Αποστολάτου φέρεται αποφασισμένη να μην την αποδεχθεί σε καμία περίπτωση.

   Και όπως ανέφερε, δεν την απορρίπτουν μόνο, αλλά και θα προσφύγουν και στο Τμήμα Αναστολών προκειμένου να την ακυρώσουν.

Φάσεις και Θέσεις

   Στην εισήγηση του ο αντιδήμαρχος κ. Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, είπε ότι η εφαρμογή του Συστήματος της Ελεγχόμενης Στάθμευσης (Σ.Ε.Σ.) είναι κάτι που εκ των πραγμάτων θα παρουσιάσει δυσκολίες, όμως, καιρός είναι, να ξεκινήσει κάποτε αυτό το μέτρο, ώστε να μπορέσει να μπει μια τάξη στο "φορτωμένο" κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το κέντρο της πόλης.

   Οριοθετώντας τους στόχους του Σ.Ε.Σ., ανέφερε ότι αυτοί είναι: Η αντιμετώπιση του προβλήματος της παράνομης στάθμευσης, η κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, μέσω της οποίας θα υπάρξει σημαντική βελτίωση στην όλη "πιεσμένη" κατάσταση που παρατηρείται τώρα, καθώς και στην ανταποδοτική αξιοποίηση των εσόδων του συστήματος, με σκοπό τη χρηματοδότηση άλλων επί μέρους έργων, προκειμένου να έχουμε μια, σταθερή και βελτιωμένη κατάσταση στο Σύστημα.

   Μίλησε για τις 2 φάσεις, εκ των οποίων η πρώτη (366) θέσεις θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τον προσεχή Απρίλιο και η δεύτερη, η οποία δεν θα απασχολήσει προς το παρόν το Δ.Σ. Και αυτό γιατί, με την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την εμπειρία της α' φάσης, σε τρεις μήνες, θα υπάρξουν διορθώσεις όπου χρειαστούν και, ως εκ τούτου, θα το ξανασυζητήσουν το θέμα, σε άλλη συνεδρίαση.

   Η πρώτη φάση έχει ως εξής, ως προς τις θέσεις ανά δρόμο:

   111 θέσεις στην Βασιλέως Παύλου, από Ζέφυρου μέχρι Αυλώνος, 22 θέσεις στην οδό Πλαστήρα, από Διγενή έως Αγίου Ιωάννου, 50 θέσεις στο ρ&τκίη§ Νο 1, 6 θέσεις στο Νο 2 και 21 θέσεις στο Ρ3, όλα στη Βασιλέως Παύλου.

   Επίσης, 59 θέσεις στην Αγίου Ιωάννου, από Ναυσικάς μέχρι Κονδύλη, 26 στη Διγενή, από Μικρός Ασίας μέχρι Πλαστήρα, 37 στη Ζέφυρου, από Ελ. Βενιζέλου μέχρι τη Δημοκρατίας, 24 θέσεις στην Μικρός Ασίας, από Αγ. Ιωάννου μέχρι τη Διγενή και τέλος 10 θέσεις στην οδό Ποσειδώνος και στο τμήμα της οδού Πλαστήρα μέχρι την Κονδύλη.

     Τα τέλη στάθμευσης, για κάθε θέση που υπάγεται στο Σ.Ε.Σ., και μετά τα πρώτα είκοσι (20 λεπτά που θα είναι ΔΩΡΕΑΝ, έχουν ως εξής:

    Για παραμονή 30' έως 60' θα κοστίζει ένα (1) ευρώ. Από μία ώρα έως μιάμιση -1,50 ευρώ. Μέχρι δύο ώρες = 2 ευρώ, έως 2,5 ώρες = 4 ευρώ και από 2,5 έως 3 ώρες το κοστολόγιο θα αγγίζει τα έξι (6) ευρώ.

   Δεν υποχρεούνται να πληρώνουν οι μόνιμα κατοι-κούντες στις περιοχές που εφαρμόζεται το Σ.Ε.Σ. (με κάρτα που θα τους χορηγείται από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου), τα αυτοκίνητα κατοίκων με κάρτα ΑΜΕΑ και τα δίκυκλα, τα οποία, όμως, θα σταθμεύουν στις ειδικές γι' αυτά θέσεις.

   Όπως διευκρίνησε ο κ. Κωνσταντέλλος, δεν χορηγείται κάρτα σε επαγγελματικά αυτοκίνητα με οφέλιμο φορτίο άνω του ενός τόνου.

   Για όσα ακίνητα έχουν χτιστεί πριν το 1980, οι μόνιμοι κάτοικοι θα δικαιούνται δύο (2) κάρτες για κάθε διαμέρισμα και με την προϋπόθεση πως δεν έχουν χώρο στάθμευσης μέσα στην ιδιοκτησία τους.

   Για τα σπίτια που έχουν χτιστεί μετά το 1980 κάθε οικογένεια δικαιούται μόνο μία κάρτα.

    Το Σ.Ε.Σ. θα λειτουργεί από ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00 έως 21:00 και το ΣΑΒΒΑΤΟ από 09:00 έως 15:00.

   Τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες είναι ελεύθερη η στάθμευση.

   Σημειώνεται πως, σε καμία περίπτωση η διάρκεια της στάθμευσης δεν μπορεί να υπερβεί τις τρεις (3) ώρες κατά τη διάρκεια λειτουργίας του Σ.Ε.Σ.

   Η προμήθεια των καρτών θα γίνεται από το ταμείο του Δήμου, το ΚΕΠ και από τα περίπτερα της πόλης. Για όσους δεν συμμορφώνονται, η Δημοτική Αστυνομία θα "κόβει" κλήσεις με πρόστιμο 20 ευρώ.

    Σε ότι αφορά την έκδοση των καρτών ελεύθερης στάθμευσης για τους μόνιμους κάτοικους, όσοι ενδιαφέρονται, θα πρέπει να απευθυνθούν στο Δήμο, προσκομίζοντας τα εξής δικαιολογητικά: αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, αντίγραφο συμβολαίου του σπιτιού (ή ενοικίασης), έναν από τους πρόσφατους λογαριασμούς της ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κλπ., καθώς, επίσης και μία δήλωση του Νόμου 1599/1986, που θα δηλώνονται: η διεύθυνση κατοικίας, το αληθές των υποβαλλομένων δικαιολογητικών και μη ύπαρξη χώρου στάθμευσης στο ακίνητο τους.

Αντιρρήσεις

    Ο π. Δήμαρχος και επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Αποστολάτος παρατήρησε πως, η μελέτη για το Σ.Ε.Σ. δεν έγινε όπως θα 'πρεπε για ένα τόσο σοβαρό θέμα και στάθηκε στο γεγονός ότι, δεν ενημερώθηκε κανείς γι' αυτό, ούτε βέβαια και οι φορείς (επαγγελματίες κ.ά) της πόλης.

   "Στο πόδι την κάνατε την μελέτη αυτή" είπε χαρακτηριστικά και ταυτόχρονα εξέφρασε τις αμφιβολίες του για την ευτυχή κατάληψη της υπόθεσης.

   Και, ασφαλώς, σχολιάστηκε θετικά η πρόταση του για τη διάνοιξη της λεωφόρου Βασιλέως Παύλου μέχρι τέλους, αιτιολογώντας την πως, μετά την οδό Αυλώνος, δεν διασταυρώνονται δύο αυτοκίνητα.

   Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, υπήρξαν στιγμές που οξύνθηκαν τα πνεύματα, όμως, τόσο με την γενικότερη τοποθέτηση του π. Δημάρχου όσο και με την εμπειρία του Προέδρου του Δ.Σ., στο τέλος επικράτησε η ηρεμία και η ρεαλιστικότερη αντιμετώπιση του ζητήματος, τουλάχιστον στην πρόταση του Αγγ. Αποστολάτου για τη διάνοιξη της Βασ. Παύλου, την οποία επικρότησε και ο κ. θανόπουλος.

    Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός πως, η πρόταση αυτή έγινε δεκτή από όλες τις πτέρυγες του Δ.Σ., κάτι σπάνιο, αν όχι πρωτόγνωρο, τα τελευταία 10-12 χρόνια τουλάχιστον.

   Την άποψη του Αγγ. Αποστολάτου περί προχειρότητας σχετικά με την μελέτη, συμμερίστηκε και η δ.σ. Ηλέκτρα Τσιριγώτη, λέγοντας πως είναι μία μελέτη του ποδαριού με καθαρά εισπρακτικούς προσανατολισμούς.

Νανά Κάραγιαν: "Δυστυχώς..."

   Η αεικίνητη και πολύ καλά "διαβασμένη" μέχρι τώρα, όλ' αυτά τα χρόνια, δημοτική σύμβουλος της παράταξης του π. Δημάρχου κ. Αποστολάτου, Νανά Κάραγιαν, η οποία είναι και Αντιπρόεδρος της Δημαρχιακής Επιτροπής, είπε τα εξής που αξίζει να προσεχθούν ιδιαίτερα, "...προσωπική μου άποψη είναι πως, με όλα αυτά τα μέτρα, προσπαθείτε να καλύψετε, δυστυχώς, την πλήρη ανικανότητα σας ως Διοίκηση, προκειμένου να δώσετε μια ριζική λύση στο τόσο σοβαρό πρόβλημα της στάθμευσης.

   Και με την ευκαιρία, θέλω να αναφερθώ στον υπόγειο σταθμό τον οποίο όλοι είχαμε στα προεκλογικά μας προγράμματα, και είμαι σίγουρη ότι, αν μας είχε δοθεί η ευκαιρία να διοικήσουμε εμείς στο Δήμο, σήμερα, ο υπόγειος αυτός σταθμός θα λειτουργούσε.

   Αντιθέτως, εσείς είχατε στον α' προϋπολογισμό (2007) το ποσό των 10.000 ευρώ για την μελέτη του, στον β' (2008) το ξαναείχατε και στον τελευταίο, αυτόν του 2009, το ποσό αυτό εξαφανίστηκε!

   Ουτε το αναφέρατε πουθενά, ουτε κωδικό είχατε, ούτε τίποτα! Πάντως, γεγονός είναι πως, τόσο μεγαλεπήβολα έργα χρειάζονται μια δυνατή δημοτική αρχή, αλλά και έναν δήμαρχο, που να διαθέτει, όχι μόνο πολιτική βούληση, μα και, αποδεδειγμένα, αποφασιστικότητα και ικανότητες".

   Κλείνοντας - προς το παρόν βέβαια - το σημερινό μας ρεπορτάζ για το φλέγον αυτό θέμα, να πούμε ότι: Θα επανεξεταστεί σε έξι (6) μήνες η όλη κατάσταση, η οποία, ως προς την εφαρμογή της έχει πιλοτικό χαρακτήρα. Πάνω σ' αυτό, η πρόταση του Π. Θανόπουλου να γίνει αυτό νωρίτερα, δηλ. σε τρεις μήνες δεν πέρασε.

   Επίσης, πως, σε ότι έχει να κάνει με τα οχήματα (φορτηγά) που εφοδιάζουν την τοπική αγορά με εμπορεύματα, θα μπορούν να πραγματοποιούν τις φορτοεκφορτώσεις τους σε συγκεκριμένες ώρες.

   Δηλαδή, από 06:00 -08:00, από τις 15:00 - 17:00 και τέλος, μετά τις 20.00.

   Από τη μεριά της πλειοψηφίας, τοποθετήθηκε για λίγο ο Δ. Κιούκης και από τους παρόντες δημότες οι κ. κ. Ιωάννης Δημητριάδης (Πολεοδόμος), Κων. Τσιριγώτης "Κάτω Βούλα" καθώς και ο συνταξιούχος δικαστικός κ. Βαβούρης.